wtorek, 9 lutego 2016

Pazurki 2

Hej Kochani :*

Dziś wpis znowu z moimi pazurkami :)

Miałam już tak długie.. tak się cieszyłam, że mogłam kombinować na nich . A tu bum nagle co się stało? Pękł jeden, pękł drugi  no i trzeba było ściąć . :(
Teraz walka od nowa... zapuszczam paznokcie. Jadę dziś po odżywkę ,
ale nie wiem czy znowu Eveline 8w1

dzięki niej zapuściłam paznokcie..., alee.. właśnie ale coś mi się stało z panockciem na palcu serdecznym 
i nie wiem od czego, czy to odżywka, czy coś innego jest powodem ...  zrobiły mi się jakieś "wgniecenia " "dziurki" w płytce? Bardziej wygląda to jak wgniecenia, są one takie małe  okrągłe  .. 
Jedni na odzywkę Eveline 8w1  bardzo narzekają , a inni bardzo chwalą. 


Moja opinia na jej temat jest taka że mi bardzo pomogła, i nakładam ja nawet pod lakier jako bazę . 
Dzięki niej tak bardzo mi urosły paznokcie . Gdzie zawsze miałam pałki jak na zdj wyżej , gdzie mam te paznokcie od 2 dni. i totalnie się wkurzyłam kiedy musiałam je pościnać bo mi się połamały . 
Każdemu polecałam i polecam tą odżywkę kto nie może zapuścić paznokci i ma  krótkie  pazurki, które nie chcą urosnąć. Każdemu komu poleciłam ją był zadowolony bardzo bo pomogła im zawsze :) 

A tu zdjęcia moich paznokci  : 









Te pazurki miętowe, to żel. Raz próbowałam położyć na swoje paznokcie, ale stwierdziłam że nie, że wole malować je bo nie wytrzymam dłużej niż tydzień w jednych paznokciach ;)





Tu zdjęcia paznokci które robiłam siostrze :) : 
:czteropak: 

Paznokcie siostrze przedłużam żelem . Na niej też uczyłam się robić paznokcie żelowe :) 
Oczywiście jeszcze nie jestem w tym doskonała.., ale staram się :) 
A może inaczej czasami jak mi się nie chciało wychodziły mi lepiej jej paznokcie jak mi się chciało i miałam zapał :D Gzie Ona mnie namawiała żebym zrobiła jej paznokcie a ja np nie miałam ochoty przysiadać, ale że  tak chciała to siadałam  i robiłam . :)




Ciekawe czy Wam się coś spodobało ;) ? 


Dziewczyny miałyście jakieś doświadczenie z ta odżywka? :) Jakie macie o niej opinie ? :) Pomogła Wam , a może Wam zaszkodziła? Bardzo jestem ciekawa waszych opinii :)

Buziaki :* 


200 komentarzy:

  1. Ale szponki;) u mnie ta odzywka nie działała ale diamentowa sprawdziła się rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szponki to miałam i kochałam je :D uwielbiam długie paznockie, a tu takie połki. ;(

      Usuń
  2. Fajne kolorki, powinnaś pomyśleć o założeniu zakładu kosmetycznego :)
    Ja mam to szczęście, że mi paznokcie się rzadko łamią, no chyba ze kosmetyczka je strasznie spiłuje
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) no ja mam tendencje że czasami mocniej uderzę i pęknie mi. Od tego się zaczęło . ze Jeden złamałam o drzwi :D a reszta sama nie wiem kiedy. :O

      Usuń
  3. ten żółty kolor jest boski
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. penie kupiłam lakier na plantach albo Rossmann, albo na bazarach :) zazwyczaj staram się kupować tanie lakiery :)

      Usuń
  4. mi niestety narobiła więcej krzywdy niż pożytku i zdecydowanie bardziej wolę odżywkę z golden rose diamont :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co Ci się działo po niej jak można wiedzieć ?

      Usuń
    2. zaczęły się bardziej łamać niż przed użyciem odżywki i były bardzo poniszczone

      Usuń
    3. dziś kupiłam jednak inna odżywkę.

      Usuń
  5. Śliczne pazurki, miętowe są po prostu boskie. :)

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam kiedys tej odzywki ale jakoś szczególnie mi nie pomogła..generalnie mam słabe i krótkie paznokcie :D alee twoje są megaaa :) ile ja bym dała zeby mieć takie długie pazury... ehh :D Obserwuje równiez kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis upilam inna odzywke , , zobacze jak mi sie sprawdza :)

      Usuń
  7. Świetne paznokcie:) Pomysłowe, te w łapki :D
    pozdrawiam:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuuu jak udało się Tobie wyhodować tak długie pazurki??? O mamo zazdroszczę! A odzywka z Eveline niestety nie dla mnie, długo po niej cierpiałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no słyszalam ,a dzis jak kupowalam odzywke rozaawialam ze sprzedawczynia i mowila ze po dlugim stosowaniu mozna nawet po niej dostac raka. a z ciekawosci zaczelam o niej mowic , bo wiedzialam ze kupie juz inna odzywke. szok :O

      Usuń
  9. zazdroszczę takich pazurków ; ) właśnie zaczełam używać tej odżywki zobaczę czy mi pomoże ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/13-tysiecy-wyswietlen-i-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie! Zazdroszczę, że udało Ci się takie zapuścić. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie długie*.*
    http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne! Szkoda, że musiałaś obciąć, ale przecież odrosną.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze odrosna, ale odzywke zmieniam i nie wiem jak mi pomoze.
      ;)

      Usuń
  13. Stosuję tą odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja dzis kupiłam inną i jestem ciekawa czy bede z neij zadowolona tak jak z tej :)

      Usuń
  14. O jaa. Śliczne pazurki *-* I witaj w klubie tymczasowo krótkich. Ja też zapuszczałam miałam już taki ładny kształt i odpowiednią długość no i wziął się jeden złamał :( Znów zapuszczanie od nowa.
    A co do odżywki to ja stosuję regenerum i taką z avonu 8w1 :)
    Pozdrawiam http://porcelanowa-lala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie stosowalam nigdy chybaodżywek z avonu nie bylam donich przekonana.... ,a moze by było warto sprawdzic -_- ?

      Usuń
  15. ojeju jaki pazurki cudne ;) Też używałam tej odżywki
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. nie ma już co :P :(( jedynie mi po nich zdj zostały :)

      Usuń
  17. używam tej odżywki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sprawdze inna, ale nie wiem dokładnie ja stosowac jej :O bo w eveline pisze chociaz ze 4 dni sie maluje i zmywa i od nowa. :O

      Usuń
  18. Używam i jest wg mnie bardzo dobra! Fajne kolorki na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki niej zapusciłam paznokcie ale jest podobno bardzo zła w składzie gdzie można podobno dostac raka po dluzszym stosowaniu, czy innych chorob sie nabawic, dlatego dzis jak bylam i kupowałam odzywke to kupiłam inna, no wiadomo sprzedawcą byla mloda dziewczyna z ktora gadalam o eveline8w1 i mowila tez zle o niej ze wyczytala rozne rzeczy i wgl. i zapytalam się czy mi jakas inna da, a cenowo nie ma roznicy wiec, dla sprzedazy tego nie robila

      Usuń
  19. Posiadam ta odzywkę i cudowne pazurki :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś zmienilam, i bede suzkac innej jesli ta sie nie sprawdzi
      ;)

      Usuń
  20. U mnie też po tej odżywce paznokcie rosną jak szalone, pięknie błyszczą, nie rozdwajają się i są bardzo twarde :) Szczerze polecam :) Ja głównie nakładam na paznokcie przed kolorowymi lakierami, nie stosuję się do zaleceń producenta :D ale i tak bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paznockie tak raguja wlasnie podobno na nia bo sie bronia. a inne znowu odpadaja, czy cos na nich nawet moze wyrasstac, al niemowie ze jest zla bo mi pomogla bardzo i wielu innym, alemusimy pamietac ze nie mozemy jej stosowac ciagle. a ja to robilam. MUSIMY ROBIC Z NIA PRZERWY !

      Usuń
  21. U mnie działała ale w połączeniu z witaminami, które mają wpływ na włosy i paznokcie. (atak z dwóch stron ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też musze w jakieś tabletki zainwestować , ale nie chce nic na sterydach ..

      Usuń
  22. Wow! Ale szpony ;)
    Mi bardzo często łamią się paznokcie.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja boje sie ze teraz beda mi sie lamac jak zmienia odzywke :(

      Usuń
  23. Masz bardzo ładną wąską podłużną płytkę :) Ja mam Eveline diamentową i też działa bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdj może wyglada wosko, ale mam szeroka płytke duże mam paznokcie :D i duże grubitkie paluchy xD :D

      Usuń
  24. JAKIE DŁUGAŚNE PAZURKI! :O piękne! <3
    dziękuję za obserwację :) oczywiście odwdzięczam się! pozdrawiam http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne paznokcie! w tych pierwszych jestem zakochana <3
    może wspólna obserwacja?
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś ta odżywkę, pamiętam była dobra :) Pazurki cudoooo

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tą odzywkę, dzięki niej teraz mam tak cudowne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez dzieki niej urosły mi ale zaczeły mi sie robic w plytce paznocia dziurki widze juz na dwuch paznokciach to :O

      Usuń
  28. Jakie ładne paznokcie *.*
    Dzięki za komentarz na moim blogu, obserwację i oczywiście robię to samo ;)))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne paznokcie, niektórymi z chęcią się zainspiruje. :)
    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post! Motywuje mnie do nie obgryzania bo niestety mam taki brzydki nawyk ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedys zawsz skubałam paznockie i urywałam i zmoywowałam sie zeby zapuscic dzieki kolezance bo zobaczylam jakiema ladne :)

      Usuń
  31. 1 i 2 <3
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za obserwację, obserwuję również :)

    Piękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne paznokcie :) Kurcze, z 2-3 lata temu miałam swoją pierwszą fazę na robienie swoich. Skończyło się rozdwajaniem, mimo stosowania odżywki. Teraz... cóż, znów próbuję się nauczyć tego. Mam odżywkę z Eveline... może w końcu urosną i uda mi się je jakoś ukształtować ładnie...
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmieniłam odżywke zobacze jak mi sie sprawdzi. Saama jestem ciekawa :)
      veline owszem mi pomogla bardzo! Ale chyba od niej mam dziurki w płytce paznokcia :O

      Usuń
  34. mi nie zaszkodziła, ale też nie pomogła, więc i tak słabiutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno jedne paznokcie od niej sie broni i rosna a inne znowu sa takie ze przyjmuja ja i staja sie nie ładne :( Na każdego inaczej dziaała.

      Usuń
  35. Wow, jakie piękne pazurki! Ja odżywkę 8w1 sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne paznokcie! Bardzo ładnie wychodzi ci ich malowanie.

    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza , uwielbiam paznokcie zadbane , wiec musialam wprawic się , nie zawsze byly doskonale ale zazwyczaj wychodziły mi :)

      Usuń
  37. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne pazurki :) Zapraszam do mnie :) moze obserwacja za obserwacje? http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. nice blog =)
    follow4follow via gfc ?
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne masz paznokcie, ładna płytka! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne paznokcie. Obserwuje i liczę na to samo.
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Te paznokcie są prześliczne! *-*
    Cieszę się jak wariatka widząc takie cudeńko!
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/
    PS obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz walka moja od nowa aby były takie znowu :)

      Usuń
  43. Piękne paznokcie;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. fajne pazurki choć ja wole nieco krótsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma swoj gust ale dziekuje bardzo : )

      Usuń
  45. Piękne paznokcie !
    Tez kiedyś stosowałam tą odzywkę i u mnie się dobrze sprawdziła :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zmieniłam odżywke i wlacze ,zobaczymy jak sie sprawdzi :)

      Usuń
  46. Mam też tą odżywkę i na prawdę polecam :) mi sprawdza się mega. Zapraszam do obserwacji mojego małego skarba, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. ja mam tą odżywkę i była ona przez pewien czas moim ulubieńcem ale potem juz nic nie robiła eh

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może z eveline ale inna ? :) albo cos innego sprobowac :) ?
      sama teraz testuje inna odzywke :)

      Usuń
    2. Już dwie z tej firmy testowałam i daje spokoj chyba :D

      OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

      Usuń
    3. no to moze faktycznie calkiem z innej firmy odzywka by bardziej przypasowala :)

      Usuń
  48. Jeszcze chyba nie miałam okazji spróbować tej odżywki, masz śliczne paznokcie, zazdroszczę! ;)

    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ładne :) bo już nie mam :( ale dziekuje :)

      Usuń
  49. Wow, paznokcie wyglądają cudownie, te różne kolorki, ta ich długość. Mi zawsze się strasznie paznokcie łamały i nawet gdy stosuję tą odżywkę, to i tak mi się rozdwajają :(
    Może wspólna obserwacja?
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inna odżywka albo połączyć odżywke i jakies tablerki? :)

      Usuń
  50. ja boję się odżywek Eveline przez formaldehyd, polecam Golden Rose diamentową :) również obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziekuje , kupie na pewno jak mi sie skonczy moja odzywka :)

      Usuń
  51. Chętnie zaobserwowałam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne pazurki. Mi niestety nigdy nie udało się zapuścić takich długich. Moja siostra ma tę odżywkę (ma łamliwe paznokcie) i jest z niej bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może brak jakiś witamin ktore by pomogly w zapuszczeniu plus dolaczyc kuracje z odzywka ? :)

      Usuń
  53. Ja ostatnio zdjełam sama żele, to był mój błąd.... od 3 tygodni nie mogę ich odbudowac :(
    Piękne te ze zdjęć!
    Obserwujemy? :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po żelach tak jest. Mialam kiedys i wtedy to juz mialam masakre :) :<<

      Usuń
  54. U mnie odżywka z Eveline niestety się nie sprawdza :(


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety niektórym nie pasuje, innym pomoże , a jeszcze innym zaszkodzi .

      Usuń
  55. Nigdy nie słyszałam o tej odżywce, ale skoro jest taka świetna to na pewno wypróbuję! :)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomaga paznokciom . ale teraz próbuje z innymi osobiście .

      Usuń
  56. Ta odżywka pomaga jak używasz ją regularnioe a jak przestaniesz to paznokcie stają się zniszczone, rozdwajają się i niszczą, bo jest tam jakiś składnik który niszczy je :/

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak własnie zauwazylam . w dodatku zrobiły mi sie wgniecenia\ jakies w plytce paznokcia

      Usuń
  57. bardzo fajnie pomalowałaś te paznokcie! haha
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. strasznie lubie długie pazurki

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wrecz uwielbiam ale niestety juz nie mam dlugich mam pałki jak na 1 zdj :((

      Usuń
  59. Wah! You nails is beuatiful and so long! I love it :)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. kochana również obserwuje :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja kurde nie mogę zapuścić paznokci :(
    Może zainwestuje w jakąś lepszą odżywkę. Twoje paznokcie są prześliczne i zazdroszczę
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niema czego juz zazdroscic :( z checia zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  62. akurat u mnie ta odzywka się sprawdziła:)
    obserwuję #106, zapraszam do siebie na rewanż:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak - pokochałam Twoje paznokcie :D
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Najbardziej przypadły mi do gustu twoje paznokcie w pierwszych dwóch wersjach kolorystycznych :) Zazdroszczę ci długości, bo niestety w pracy nie mogę mieć zbyt długich paznokci, malować też ich nie powinnam, ale... czasem zdarza mi się łamać przynajmniej tę drugą zasadę ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz i tak niema czego zazdroscic poneiwaz mam pałki jak na 1 zdj . ;<
      i widze ze nie chca rosnac ani nie wspolpracuja ze mna , bo sie lamia, rozdwajaja cos :(

      Usuń
  65. Sliczne masz te pazurki! Tez bym chciala ;< ale niestety obgryzam, brzydki nawyk haha! Pozdrawiam;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz mam niestety krótkie nie chcą urosnąć ale walczę, a kiedyś te z to miałam ze obgryzałam albo łamałam i odrywałam ale napatrzyłam się i pozazdrościłam ładnych paznokci i sama zaczęłam nad nimi pracować

      Usuń
  66. Jakie cudne pazurki *.* *.*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne paznokcie, współczuje, że Ci się połamały. Ja też mam problem z zapuszczeniem, a na dodatek z rozdwajającymi się paznokciami. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( no dziekuje bardzo. stosujesz jakies odzywki albo witaminy ?

      Usuń
  68. Śliczne paznokcie :D tez mam ten lakier :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    i do obserwowania :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  69. Niestety nie poradzę ponieważ nigdy nie miałam styczności z tą odżywką
    mi paznokcie szybko rosły po drożdżach które brałam na żelazo :)
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Chyba skuszę się na tą odżywkę, ponieważ moje paznokcie są bardzo łamliwe i zahodowanie ich graniczy z cudem. Zazwyczaj wielka euforia z długich pazurków kończy się po 2 dniach, ponieważ zawsze spotka mnie jakiś nieszczęśliwy przypadek (ostatnio złamałam sobie kilka paznokci naraz drzwiami autobusowymi..

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. auc, musiało zaboleć.. tez miewam takie pechy czasami, ostatnio zlamałam na drzwiach od lazienki paznokcia :D

      Usuń
  71. Cuuuudowne pazurki :* Śliczne kolory :D Idealna długość :)

    http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne paznokcie,niestety mi nie pomogła ta odrzywka :(
    Obserwuje ;)
    Zapraszam Cie na mojego bloga,co prawda dopiero zaczynam :)
    http://lovelinessvogue.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  73. Używałam tą odżywke ale piekły mnie po niej paznokcie i przestałam. Później naczytałam się co może ona wywołać i wylądowała w koszu :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie bolaly paznokcie chyba 2 dni pierwsze ale ja uzywalam, i powiem ze pomogla. a le teraz widze cos nei tak jest z nimi i próbuje inna :)

      Usuń
  74. Stosowałam ją ale jakoś mi nie pomogła, ja jestem wierna mojej odżywce Essence Pro <3
    krotko-i-na-temat.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja właśnie niedawno zdecydowalam się w koncu zrobić hybrydy, których wczęsniej bylam przeciwniczką i bardzo się ich bałam, że zniszczą mi paznokcie i pozniej dlugo nie będe mogla doprowadzić ich do stanu normalności, aczkolwkiek chęć wygody i spokoju zwyciężyła :) hehe w pracy zawsze muszę mieć zadbane paznokcie, bo pracuję na co dzień z ludzmi, a codzienne ich malowanie i walka z odpryskami- w koncu zaczela doprowadzać mnie do szału grrr także teraz mam spokoj na conajmniej 3 tyg i nie żałuję ! :)


    Wow no mega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehe widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba, a to się ceni ! rozwijaj swój talent, bo widać, że masz potencjał :)
    wyszło fantastycznie !

    czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bała że nei doprowadze płytki moich paznokci po hybrydach jak i zelach .. a teraz w dodatku cos mi sie dzieje z pazurtkami po odstawieniu tej odzywki eveline .
      dziękuje bardzo kochana jestes :) :*
      jasne ze poklikam :)

      Usuń
  76. Nigdy nie miałam tej odżywki, wiec niestety nie pomogę :(

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja właśnie wczoraj swoje obcięłam, bo strasznie się połamały :(

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow! Świetne paznokcie *-*

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. u mnie odżywki eveline się nie sprawdzają;/ jej jakie masz paznokcie;o szok!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz poszukać z czegoś innego odzywki moze pomoga :) ja tez teraz szukam nowych :)

      Usuń
  80. Bardzo ładne pazurki *.*
    Pozdrawiamy, :)
    poklikasz???
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne miałaś pazurki! Odrosną na pewno. Ja chcę sobie kupić tą odżywkę :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. ale masz piękne paznokcie, a przede wszystkim dużą płytkę ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety teraz juz nie mam , mam pałki :D bo połamały mi sie :(
      ale dziekuje :)

      Usuń
  83. Wypróbuj czarną odżywkę z Golden Rose, u mnie fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja sobie poradziłam z tym problemem^^
    Wzajemna obserwacja? Byłabym wdzięczna :)
    Www.pinklips666.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja mam do tej odzywki bardzo mieszane uczucia, nie jestem w stanie stwierdzic czy faktycznie pomaga czy szkodzi. Lepiej sprawdzil sie domowy sposob - moczenie paznokci w oliwie z cytryna.
    Ja takie paznokcie to moge tylko poogladac, nie wytrzymalabym z takimi dlugimi, a i nie moglabym takich miec, bo gram na gitarze. Niektore wzorki sa ladne, choc wole klasyczne w jednym kolorze. Najlepiej burgundowe lub jakiej jasne na lato ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Jak dla mnie wszystkie super tylko długie bardzo, ale to kwestia mojego przyzwyczajenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam długie paznokcie mimo ze w niektorych czynnosciach moze przeszkadzaja, ale kwestia przyzwyczajenia i pozniej nie ma problemu ;) wsyztsko mozna robic :)

      Usuń
  87. Piękne paznokcie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. miałam kiedyś tą odżywkę i rzeczywiście działała, potem jednak przestała i teraz muszę poszukać czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Woow jakie cuda! A co do odżywki to ją uwielbiam :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja dość długo szukałam jakiejś dobrej odżywki i chyba się skuszę na właśnie tą.
    Jeju, ale masz świetne paznokcie, zazdroszczę! Robisz je cudownie!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne masz pazurki :) a codo odżywki to tej 8w1 nie miałam, ale mam z Eveline wybielającą paznokcie i sprawdziła się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Zazdroszczę paznokci, moje niestety ciągle się łamią :(
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Wow, zazdroszczę pazurków! Ja do moich nie mam cierpliwości i pozostaje mi tylko namawiać mamę na żelowe

    http://large-means-beatiful.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne paznokcie, jak również kolory i róznego rodzaju wzory :)
    pozdrawiam :)
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Paznokcie są przecudowne :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Też chyba muszę spróbować tej odżywki możne mi też pomoże :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Uwielbiam tą odżywkę, sliczne paznokcie!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja niestety nie mogę uzywac odżywkę Eveline bo zawieraj one substancje na która jestem uczulona ;(
    Co powiesz na wspólną obs ? Jeśli tak to zacznij i daj znać :)
    Jevinn99

    OdpowiedzUsuń
  99. moje zawsze się łamią, a przez tą odżywkę jeszcze bardziej :(( wciąż szukam czegoś lepszego :)
    obserwuję! xx

    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. wow jakie długie :) jeszcze kilka dni temu miałam podobne, ale kilka się ukruszyło i rozdwoiło :/
    ja ogólnie nie muszę używać jakiś specjalnych odżywek bo z natury mam mocne paznokcie, używam ich tylko, żeby nadać paznokciom ładny blask i zdrowy wygląd :) no i od czasu do czas ścinam gdy widzę że końcówki są już zniszczone
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja również używam tej odżywki jako bazę pod lakier i moim zdaniem świetnie się w tej roli sprawdza. Zauważyłam, że odżywia moje paznokcie wzmacnia je i dodatkowo przedłuża trwałość lakieru i po pomalowaniu pazurków mogę sobie chodzić w nich prawie tydzień bez żadnych odprysków ;)
    Nie martw się tym, że paznokcie Ci sie trochę połamały i musiałaś ściąć je na krótko, niedługo odrosną! :*

    / www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com /

    / www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczne paznokcie :)

    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Śliczne pazurki! *.*
    My już obserwujemy kochana
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  104. Swietne pazurki! Ja niestety mam tak straszne paznokcie,ze to szok..i chyba zakupie na dniach ta :3 obserwuje♥
    Tu jestem¦

    OdpowiedzUsuń
  105. Ta odżywka jest wspaniała ;)
    Pozdrawiam!
    Fan of books KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Super Kolorowo <3 Super produkt <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń